צילום תמונה מושלמת למודעה

תמונה טובה צריכה להראות את איכות הפריט, להעביר את הסטייל שלו, את מצבו ולא פחות חשוב מכך, לבנות אמון בנך לבין קונות פוטנציאליות סביבך.

תמונה שווה יותר מאלף מילים, בייחוד כשמדובר במודעה, תמונה טובה היא המפתח לעורר עניין בפריט שלכם ולמכור. מעבר למראה הפריט, התמונה היא הדרך הדרך שלכן להגיד למתבוננת במודעה, לא רק שזה אחלה של פריט, הוא בא מבית טוב. לעומת זאת תמונה לא מוצלחת עלולה להביא לתחושה שלמעשה מדובר ב"מוכרים לא מוצלחים", כלומר כאלו שגם לא שמרו על הפריט עד היום ואולי ההתנהלות מולם ברכישה תהיה פחות נעימה.

10 טיפים לצילום תמונה מושלמת למודעה

1. הרקע

בחרו רקע חלק ובהיר או בעל דוגמא עדינה לפריט אותו אתם מצלמים. תנו את הבמה לפריט ללא הסחות דעת מיותרות. שטיח, סדין במיטה, מפת שולחן, כל אחד מאלו יעשו את העבודה. שימוש באותו הרקע בצילום מרבית הפריטים יתן קו אחיד לפרויפיל שלכן. שימוש ברקע עם דוגמא ומיוחדת כמו שטיח בהיר או מפת שולחן עדינה, כל עוד הם אינם עמוסים בפרטים, יכול להוסיף טאצ' של יחודיות ואטרקטיביות. שימו לב שמכיוון שמדובר ביד שניה, הרקע גם נותן הצצה למקום ממנו מגיע הבית, לכן השתדלו שיהיה נקי ואסטטי ככל הניתן.

2. התאורה

תמיד תעזרו בתאורה טובה. התאורה הטובה ביותר לצילום היא טבעית באור יום, זו תעביר את הצבעים והפרטים באופן הטוב ביותר. צלמו את הפריט ליד חלון או מחוץ לבית באזור מוצל. אם הדבר לא מתאפשר לכן בקלות, האירו תאורה חזקה של מנורה אחת או שתים ישירות מול הפריט.

3. הזווית

עבור רוב הפריטים מומלצת זווית הצילום Flat ley, בה מניחים את הפריט על משטח ומצלמים אותו מלמעלה. לדוגמא זווית זו אידיאלית לצילום בגד, ספר, קופסאת משחקים. פריטים יותר מאתגרים כגון אופניים או מיטת תינוק, יש לצלם בגובה של הפריט, מכיוון שמדובר בדברי ילדים בדרך כלל יהיה עלינו להתכופף על מנת להיות אל מול הפריט ולצלמו.

4. המבחר

על מנת להעביר מקסימום מידע על הפריט צלמו יותר מתמונה אחת. רצוי שהתמונה הראשונה תראה את כל הפריט ואחריה צלמו לפחות תמונה אחת נוספת של תקריב על מידע רלוונטי כמו מידה או מותג. התמונה הנוספת הזאת זאת גם הזדמנות לראות את הפריט מקרוב ולבחון את פרטי הבד, הדוגמא, של הפריט.

5. הסינון

לא כל פריט מתאים למכירה בעמוד שלכם. בחרו את הפריטים שאתם הייתם רוצים לקנות, פריטים ששומשו בעדינות ועדין יש להם ערך עבור מישהו אחר. פריטים טובים יעוררו עניין בפרופיל שלכם, יחשפו פריטים אחרים לקונים פוטנציאליים ויעזרו לך למכור את כל הפריטים במהרה.
פריטים שהחלטת שאינם מתאימים תוכלי למסור, כאן.

6. הסדר הטוב

נקו את הפריטים לפני הצילום. אף אחת לא תרצה לרכוש פריט מלוכלך לרך הנולד שלה. כמו כן וודאו כי כל מה שאר הדברים שנכנסים לתמונה מסודרים ונקיים, זה נותן תחושה אחרת. 

7. האמת

הראו בצילום את האמת של הפריט, על כל מאפייניו. אם הוא פגום או משומש מאוד, אך עדין פריט שווה בעל ערך, הראו זאת בתמונה והוסיפו התחייחסות לכך בתיאור הפריט. אם הוא מוצר מיוחד או יוצא דופן, למשל אם הינו חדש באריזה, צלמו עוד תמונה של התיקט עם כל הפרטים.

8. הפרט

האתר מיועד לצילומים של פרטי ילדים ולא של הילדים עצמם מתוך רצון להגן על פרטיותם לכן נבקש שלא תצלמו את הילד עם הפריט. זה בניגוד לכללי האתר. העלו תצלום רק של הפריט המוצא למכירה.

9. הפשטות

השאירו את הצילום פשוט. גם ככה בתור הורים יש לנו מספיק לעשות. החליטו איפה ומתי אתם מצלמים באופן קבוע, למשל בשעות הבוקר בחדר ילד. רכזו יחד כמה פריטים והעלו אותם במהירות.

10. הנאה מהדרך

מעבר לתוצאה הרצויה של מכירת הפריטים, פינוי מחפצים שיושבים אצלכם ללא שימוש יכולים לשמח אמא אחרת, להוות עבורך חיסכון כללי, לתרום לאיכות הסביבה ובו בזמן לאוורר את הבית ולהיטען באנרגיות חדשות. כל זה מתחיל הצילום הפריט שאצלכם כרגע, אז חשוב מהכל, תהנו מהדרך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות לפוסט זה