שאלות ותשובות

בקלות. 
לוחצים על הריבוע הורוד של "פרסום מודעה". 
מצלמים או מעלים תמונה, מסווגים את הפריט וזה הכל. חתיכת עוגה. 

תוכלו להעלות מודעה גם מבלי לשים כתובת מלאה. 
אנחנו ממליצים כן לפרט את שם הרחוב והמספר שלכם (או אחד קרוב אליכם) כדי שהפריט שלכם יוכל להיות מוצג בחיפוש על גבי המפה. 

מרימים טלפון או מסמסים למוכר/ת ומתאמים. 

בדרך כלל האיסוף נעשה במפגש בין המוכר לקונה.

אם השתמשתם בחיפוש לפי אזורי הגעה, אז קל יהיה לאסוף "על הדרך". 
אתם יודעים, בית, עבודה, אצל החמה, ליד הפילאטיס, בית הקפה או הסופר הקבוע שלכם.

כמובן שישנן אפליקציות מדהימות היום לשילוח נוח, אם יש בכך צורך. 

זה נתון לסיכום של המוכר והקונה. 

התשלום עובר ישירות מההורה המוכר להורה הקונה ולכן אופן התשלום נקבע ע"י ההורים:
במזומן, באפליקציות השונות, בהעברה, איך שנוח לכם. בהתאם לחוק כמובן.

שאלת הזהב. 
אם תבחרו לשים סכום גבוה, קרוב לוודאי שיהיה לכם קשה יותר למכור.
זיכרו שעליכם להיות משתלמים עבור ההורה שקונה, אם היה רוצה לקנות במחיר מלא היה הולך לחנות הרגילה. 
תמצאו סכום שאתם מסתפקים בו, כדי להעביר האלה את הפריט לשימוש חוזר, לפנות אותו מהבית ועדין לקבל תמורה נאותה עבורו. 

בעמוד המודעה עצמה ניתן לערוך את המודעה שלך. 

הורדת מודעה מכל סיבה שהיא, אפשרית דרך לחיצה על "המודעות שלי". 
סימון איקס תעלה שאלה של האם הפריט מנכר או האם ברצונכם למחוק אותו, לבחירתכם.
סימון "נמכר" בניגוד למחיקה, יסמן למשתמשים שסימנו את הפריט שלכם במועדפים שלהם כנמכר ולא סתם יעלם פתאום כך בלי להודיע.  

אומנם הורים מעלים בעצמם ומוכרים אבל גם לנו יש כאן אחריות על התוכן, שיתאים מבחינת ערכי האתר וגם מבחינה משפטית.
מבטיחים שנעשה זאת ממש ממש מהר. 

אם תציינו במלל של המודעה את שם המותג, אנחנו באישור המודעה כבר נראה שזה מותג שחסר ונעדכן את האתר בהתאם. 
וגם… תמיד אפשר לכתוב לנו בתיבת הפידבקים. 

לפידבק שלכם כמובן. 
האתר נוצר עבור הורים, אם יש משהו שלא נוח לכם באתר אנחנו רוצים לדעת.
אם משהו לא ברור, אם חסר מותג, אם חסרה קטגוריה… 
נשמח לכל הערה. רק תקחו בחשבון שהפידבק הוא אנונמי, אז לא נוכל לענות.
אם תרצו תשובה לשאלה פנו אלינו בתיבת הצור קשר, במייל, באינסטגרם או בפייסבוק…