מדיניות משלוחים

עם הזנת ההזמנה, תישלח לרוכש במייל הודעת אישור כי ההזמנה נקלטה וזו תסופק לכתובת אותה מסר הלקוח על ידי חברת שילוח חיצונית.

החברה מתחיייבת לספק את ההזמנה עד 12 ימי עסקים.

לתשומת ליבכם כי מניין הימים מתבססים על ימי עסקים ולפיכך אינם כוללים סופי שבוע וחגים.

 

תהליך קליטת ההזמנות נעשה בימי עסקים (יום ראשון עד יום חמישי) ויוזן ביום העסקים העוקב לתאריך ביצוע ההזמנה. ההזמנה תסופק לאחר שהסתיים תהליך הרכישה בתנאי שקליטת ההזמנה בוצעה כנדרש, שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ובתנאי שחברת האשראי אישרה אותו ואת ביצוע העסקה.

 

יובהר כי על הלקוח להקפיד לתת פרטים נכונים ומדוייקים במועד ההזמנה.

במידה ויימסרו פרטים שגויים או לא נכונים, החברה לא תוכל להבטיח כי ההזמנה תגיע ליעדה.

כמו כן, פעולת הרכישה מותנית בכך שהמוצר קיים במלאי.

במידה ולא צויין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר בתום לב לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, החברה לא תהיה מחוייבת במכירת המוצר ללקוח ולא תהיה טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין אם ישיר ובין אם עקיף בין אם נגרם ללקוח ישירות ובין אם לצד ג'. יובהר כי האמור הוא בכפוף לכך שהחברה תשיב ללקוח כל סכום ששולם, במידה ושולם.

 

משלוח

כל הזמנה תימסר למשתמש עד 12 ימי עסקים, במידה וההזמנה תאחר להגיע בלמעלה מ7 ימי עסקים (סה״כ 19 ימי עסקים)

המשתמש יהיה זכאי לפיצוי של 30% מסך ההזמנה.